
OKTOBERFEST - Puzzle 1500 elementów Heye

Puzzle 1500 elementów Heye - Oktoberfest
Piramida z kufli, tańce na szklanym dachu, czy policjant zatrzymujący zabawkowe samochody. :) Co jeszcze znajdzie się na puzzlach w humorystyczny sposób przedstawiających największy piwny festiwal świata? Sprawdźcie sami. :)
To wszystko i wiele więcej znajduję na niesamowitych puzzlach Heye Oktoberfet.
Obfitujące w niesamowitą ilość szczegółów, bardzo kolorowe i przede wszystkim super humorystyczne takie właśnie są puzzle Heye. Na obrazku wielkości 50x70 cm ułożymy dzieło przedstawiające największe święto piwa na świeci - festiwal Oktoberfest. Puzzle zawierającą niesamowitą ilość ciekawych i humorystycznych scenek, każdy cm2 puzzli to interesująca scenka, która umili układnie tych nie łatwych 1000 elementowych puzzli. Po złączeniu w całość otrzymamy wspaniałe dzieło, do którego można wracać przez długi czas, odnajdywać i podziwiać kolejne szczegóły.
Puzzle zapakowanie w ładne trójkątne opakowanie, idealnie nadaję się na prezent dla starszego dziecka, nastolatka czy nawet osoby dorosłej.
Do puzzli dołączony jest plakat, który ułatwi układanie puzzli.
Puzzle Heye to niemiecka marka produkująca puzzle od 1962 roku. Puzzle Heye zdecydowanie wyróżniają się z pośród innych. Są wyjątkowo kolorowe, pełne humorystycznych i zabawnych motywów dzięki czemu układnie puzzli jest świetną rozrywką zarówno dla starszych dzieci jak i dorosłych. Po ułożeniu puzzle Heye tworzą prawdziwe dzieło sztuki, które ze wzglądu na ilość zawartych w nich szczegółów i humorystycznych akcentów można podziwiać i wracać do nich przez długi czas.
Marka: Heye, Niemcy
Projekt: Christoph Schone
Ilość elementów: 1500
Wymiary obrazka po ułożeniu: 80x60
Wymiary pojedynczego puzzla:
Wymiary opakowania: 27 x 35 x 14 cm - Trójkątne opakowanie

koszt_dostawy | 10 PLN Paczkomaty 24/7 |
koszt_dostawy | 10 PLN Paczkomaty 24/7 |
darmowa_dostawa | od 299 PLN |






Średnia ocena: 4.7 /5.0 | Na podstawie: 17 opinii

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.