Darmowa wysyłka od 299 zł
Darmowa wysyłka
30 dni na bezpłatny zwrot towaru
Bezpłatny zwrot
Szybka wysyłka zamówień
Szybka wysyłka
99% zadowolonych klientów
Opinie klientów
Najpopularniejsze produkty


» przeczytaj wszystkie opinie

URATUJ KOTKA - Gra kooperacyjna Londji

Ocena: 0
Producent: Londji
Kod produktu: FG016
Wysyłka w: 24 godziny
Koszt dostawy od: 10 PLN Paczkomaty 24/7
Darmowa dostawa: od 299 PLN
Cena: 179,00 zł 179.00
ilość szt.
Opis

Świetna gra kooperacyjna dla dzieci marki Londji - Uratuj Kotka

W grze "Uratuj Kotka" gracze nie rywalizują miedzy sobą, lecz muszą współpracować aby razem ukończyć grę. Wszyscy gracze razem wygrywają lub przegrywają. 

Zabawa polega na uczeniu się o liczbach i ich wartości, należy dyskutować, aby uzgodninić najlepszą strategię. Gra pomaga radzić sobie z napięciem.

Gra dla dzieci od 4 roku, lecz również chętnie będą w nią grać dorośli. 

 

URATUJ KOTKA - GRA KOOPERACYJNA - wyjaśnienie gry 


Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.
Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii.
Liczba graczy: od 2 do 6
Wiek gracza: od 4 do 8 lat
Czas trwania każdej gry: 15 minut
W ZESTAWIE
- 1 plansza do złożenia - dom
- 1 figurka strażaka
- 1 figurka kotka
- 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych
- 12 żetonów z wiaderkami wody
- 1 kostka do gry z obrazkami


CEL GRY
Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.
ZANIM ZACZNIESZ GRĘ:
Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem.
Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim.
Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku)
Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.


GRA
Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała
W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:
Jeśli na kostce wypadnie:
Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać - albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.
Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.
Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.
Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.
Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.
Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka


ZASADY
Poruszanie się po planszy:
- Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone
Układanie pożarów na planszy:
- Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).
- Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)
- Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów
GASZENIE POŻARÓW:
- Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra
- Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy.
- Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak
- Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.


RATOWANIE KOTKA:
- Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem
- Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.


KONIEC GRY
Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.
Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.


Save the Cat to gra, która ...
- Ćwiczy naukę liczb i ich wartości
- Generuje dyskusje w celu zdefiniowania strategii, które pomagają osiągnąć cele
- Pomaga kontrolować napięcie i stres

 

Marka: Londji

Ilustracja: n/d

Wiek: od 4 do 106 lat

Materiał: Karton i papier z recyklingu

Opakowanie: Solidne pudełko kartonowe

Rozmiar po ułożeniu: 27 x 71 cm.

Wymiary pudełka: 24 x 24 x 8 cm.

 

 

 

Dane techniczne
koszt_dostawy 10 PLN Paczkomaty 24/7
koszt_dostawy 10 PLN Paczkomaty 24/7
darmowa_dostawa od 299 PLN
Dla kogo: Uniwersalne
Rodzaj Gry planszowe i towarzyskie
Wiek dziecka 4 +
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:
Polecamy również
Opinie o produkcie
gwiazdka- 1 gwiazdka- 2 gwiazdka- 3 gwiazdka- 4 gwiazdka- 5

Średnia ocena: 5/5.0 | Na podstawie: 15 opinii

Polecamy
Newsletter Fresh Mail

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium